OPPO Nederland

OPPO Nederland

Verzending

Wat is de verzendtijd van mijn levering?

  • 2-3 werkdagen

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

  • Wanneer je geen track & trace code hebt ontvangen, kan je contact opnemen met de klantenservice van OPPO Nederland via info@oppo-aed.nl. 

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?

  • Annuleren is niet mogelijk. Wel kun je jouw bestelling weigeren aan de deur, dan wordt het kosteloos retour genomen en ontvang je je geld terug.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?

  • Neem in dit geval meteen contact op met de klantenservice van OPPO Nederland via info@oppo-aed.nl. 

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?

  • Er geldt 2 jaar garantie op het artikel. 

Wat zijn de garantievoorwaarden? 

  • Vind de garantievoorwaarden hier

Wat zijn de verzendkosten? 

  • Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis. 

Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd? 

  • DHL

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?

  • Ja, als dit gebeurt in één en dezelfde bestelling.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?

  • Je ontvangt bij jouw bestelling een factuur vanuit OPPO Nederland. 

Klachten over de afhandeling door de leverancier?

  • Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?

  • Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan info@oppo-aed.nl.

Algemene vragen 

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?

  • Er is geen onderhoud vereist aan je smartphone, wel is het verstandig zo nu en dan scherm goed schoon te maken en na langdurig gebruik even je laadpoort uit te blazen zodat er geen stof in gaat zitten.

Bevat de OPPO mobiele telefoon de mogelijkheid tot Dual-Sim?

  • Je hebt bij de OPPO A76 de mogelijkheid tot Dual-Sim.

Kan ik een extra geheugenkaart in mijn OPPO mobiele telefoon plaatsen?

  • Het is mogelijk om een extra MicroSD geheugenkaart met maximale grootte van 1TB in de OPPO A76 te plaatsen om het geheugen uit te breiden.

Kan ik mijn OPPO telefoon draadloos opladen?

  • Het is helaas niet mogelijk om de OPPO A76 draadloos op te laden. 

Ik heb een vraag over de instellingen van mijn telefoon, waar kan ik hulp vinden?

Welke instellingen kan ik aanzetten voor optimale foto's?

  • De OPPO smartphones zijn ingesteld op een manier waarop ze direct optimale foto's nemen. Het is mogelijk om de camera volledig naar eigen voorkeur in te stellen. 

Wat is de batterijduur van mijn mobiele telefoon?

  • Het is erg afhankelijk van het gebruik van de telefoon hoe lang de batterij meegaat.

Hoe lang duurt het om mijn mobiele telefoon op te laden?

  • De OPPO A76 heeft 180 minuten nodig om volledig opgeladen te worden.

Wat houdt OPPO SUPERVOOC 33W snelladen in?

  • Dat met 30 minuten laden de batterij van jouw toestel voor 55% vol geladen is.

Hoe goed is de camera ter vergelijking met de concurrentie?

  • De camera is van zeer hoge kwaliteit en heeft veel profecionele opties waardoor jouw foto's en video's er nog mooier uit zien.

Wat wordt meegeleverd met mijn mobiele telefoon?

  • OPPO A76 | Adapter | Oplaadkabel | Hoesje | Handleiding | Simkaartpin| Screenprotector | Snelstartgids

Bevat mijn mobiel gezichtsherkenning en en vingerafdrukscanner?

  • Het toestel bevat gezichtsherkenning en vingerafdrukscanner.

Kan ik mijn huidige nummer behouden als ik een OPPO mobiele telefoon koop?

  • Het is zeker mogelijk je huidige telefoonnummer te behouden bij het kopen van een OPPO smartphone. Plaats simpelweg de simkaart van je oude toestel in de nieuwe. Mocht je een nieuw abonnement af willen sluiten waarbij je je nummer wilt behouden, kun je dat met jouw provider afstemmen.

Komt mijn OPPO mobiele telefoon met een abonnement?

  • Bij deze mobiele telefoon koop je een los toestel. Hier zit geen abonnement aan verbonden.

Hoe eenvoudig is het om een OPPO mobiele telefoon te gebruiken?

  • Het is erg eenvoudig om een OPPO smartphone te gebruiken. De OPPO smartphones werken op het welbekende Android systeem waarmee iedereen eenvoudig de toestellen kan gebruiken.

Wat zijn de afmetingen van de A76?

  • A76: 164,4x75,7x8,4 mm

Retouren

Hoelang heb ik om een product te retourneren?

  • 14 dagen

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?

  • Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Geef jouw retour aan via info@oppo-aed.nl. Aankoopbewijs meesturen.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?

  • Het product kan geretourneerd worden zoals aangegeven en je kan indien OPPO Nederland akkoord geeft een nieuw toestel ontvangen.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?

  • Geef jouw retour aan via info@oppo-aed.nl en stuur jouw aankoopbewijs mee. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:

E-Mail: info@oppo-aed.nl

Handelsnaam: Oleading B.V.

Website: https://oppo.com/nl